Budget Phone Helpdesk

|
Geplaatst: do mrt 12, 2009 3:50 pm Onderwerp: De abonneeportal |
|
|
De nieuwe portal is te vinden op
http://portal.budgetphone.nl of door inlog NIEUW te kiezen onder Abonnees op www.budgetphone.nl.
Wat kunt u allemaal:
Mijn abonnement
Hier kunt u o.a uw adresgegevens aanpassen, van abonnement veranderen en een clubcard aanvragen. U kunt ook kiezen voor automatische incasso voor prepaid nummers; dan moet u wel even uw adres- en bankgegevens controleren.
Voicemail en doorschakelen
Bij "Online accounts" kunt u zien of uw apparatuur online is. Verder stelt u op deze pagina uw forwarding in, uw voicemail, en de tijd dat de telefoon overgaat. Ieder onderdeel is in te stellen per telefoonnummer.
Nummerweergave
U kunt uw nummerweergave per nummer instellen.
Telefoongids
Opname in de telefoongids op internet duurt op dit moment rond de twee maanden. De dienst staat open voor postpaid nummers, en voor Call2skype en Fax2email. "staat vermeld op internet" betreft www.detelefoongids.nl.
Mijn gesprekken
Alle uitgaande gesprekken zijn alle gesprekken die vanaf een bepaald nummer gevoerd zijn. Hier vindt u dus ook uw VOIP-VOIP gesprekken.
Mijn facturen
Of facturen openstaan of niet ziet u hier met enkele dagen vertraging verschijnen. Het is echter een indicatie; u kunt er geen rechten aan ontlenen.
Mijn wijzigingen
Hier vindt u met name die wijzigingen, die om technische redenen niet realtime doorgevoerd kunnen worden, zoals abonnementswijzigingen en en de gidsvermelding.
_________________ Dit is een antwoord van de Budget Phone Helpdesk |
|