Budget Phone VoIP Gebruikers Forum forum index Budget Phone VoIP Gebruikers Forum
Deel je ervaringen met andere Budget Phone gebruikers

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

De abonneeportal

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Budget Phone VoIP Gebruikers Forum forum index -> Nieuwe features
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Budget Phone Helpdesk

BerichtGeplaatst: do mrt 12, 2009 3:50 pm    Onderwerp: De abonneeportal Reageer met quote

De nieuwe portal is te vinden op

http://portal.budgetphone.nl of door inlog NIEUW te kiezen onder Abonnees op www.budgetphone.nl.

Wat kunt u allemaal:
Mijn abonnement
Hier kunt u o.a uw adresgegevens aanpassen, van abonnement veranderen en een clubcard aanvragen. U kunt ook kiezen voor automatische incasso voor prepaid nummers; dan moet u wel even uw adres- en bankgegevens controleren.

Voicemail en doorschakelen
Bij "Online accounts" kunt u zien of uw apparatuur online is. Verder stelt u op deze pagina uw forwarding in, uw voicemail, en de tijd dat de telefoon overgaat. Ieder onderdeel is in te stellen per telefoonnummer.

Nummerweergave

U kunt uw nummerweergave per nummer instellen.

Telefoongids
Opname in de telefoongids op internet duurt op dit moment rond de twee maanden. De dienst staat open voor postpaid nummers, en voor Call2skype en Fax2email. "staat vermeld op internet" betreft www.detelefoongids.nl.

Mijn gesprekken
Alle uitgaande gesprekken zijn alle gesprekken die vanaf een bepaald nummer gevoerd zijn. Hier vindt u dus ook uw VOIP-VOIP gesprekken.

Mijn facturen
Of facturen openstaan of niet ziet u hier met enkele dagen vertraging verschijnen. Het is echter een indicatie; u kunt er geen rechten aan ontlenen.

Mijn wijzigingen
Hier vindt u met name die wijzigingen, die om technische redenen niet realtime doorgevoerd kunnen worden, zoals abonnementswijzigingen en en de gidsvermelding.

Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk.   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Budget Phone VoIP Gebruikers Forum forum index -> Nieuwe features Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: